Mina filmår 1973-2011;2003

Den tredje och avslutande delen i trilogin om Härskarringen heter "Sagan om konungens återkomst", och kom 2003. Denna tredje del är den bästa av de tre, och det är också denna film som toppar min topplista över bästa filmer någonsin!

Sagan om konungens återkomst är ohyggligt spännande då det splittrade brödraskapet kämpar för fred och överlevnad på varsitt håll medan de hoppas att Frodo snart ska nå fram och förstöra den fruktansvärda ringen.

Denna film är otroligt gripande, mäktig, spännande och även rolig ibland, och trots att jag har sett den flera gånger så är den lika spännande och gripande varje gång. Jag älskar den, helt enkelt! Och om nu någon av er som läser min blogg skulle ha missat att se Härskarringen-trilogin, så tycker jag absolut att ni ska göra det! Och helst "extended"-versionen som är ännu bättre än den vanliga.
2003

1998
1999
2000
2001
2002



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0